اپراتور های کشور  ارمنستان

اپراتور های کشور ارمنستان

کشور ارمنستان دارای 3 اپراتور تلفن همراه است که عبارتند از  :

1. بی لاین

2. ام تی اس - ویواسل

3.یوکام

که شما میتوانید سیم کارت متعلق به هر کدام از این اپراتورها را با کلیک بر روی لینک خرید شارژ سیم کارت های خارجی از طریق حساب بانکی خود در ایران و یا پرفکت مانی شارژ کنید.
در ادامه به معرفی کوتاهی از هر یک از این اپراتور ها خواهیم پرداخت


ام تی اس - ویواسل

در ارمنستان خدمات تحت نام تجاری MTS توسط شرکت K-Telecom CJSC تحت نام تجاری "VivaCell-MTS" ارائه می شود ، که 80٪ از آنها متعلق به شرکت MTS OJSC است.تعداد مشترکان VivaCell-MTS در ارمنستان تا 31 مارس 2011 2.55 میلیون نفر بود. از مه 2011 ، VivaCell-MTS بیش از 60٪ بازار تلفن همراه در ارمنستان را اشغال کرد

vivacell - ام تی اس ویواسل

 

بی لاین

در 16 نوامبر 2006 ، شرکت PJSC VimpelCom  90٪  از سهام ArmenTel CJSC را با 341.9 میلیون یورو بدست آورد. VimpelCom همچنین مسئولیت پرداخت بدهی های 40 میلیون یورویی ارمنتل را به عهده گرفت. 10٪ باقیمانده سهام این شرکت در اختیار دولت ارمنستان است. در سال 2008 خدمات تجاری ارمنتل  با عنوان Beeline ارائه شد.

Beeline - بی لاین

 

یوکام

Ucom یک اپراتور شبکه تلفن همراه و ارائه دهنده خدمات اینترنتی در ارمنستان است که تحت مدیریت گروه گلکسی که یک شرکت هلدینگ است در ارمنستان فعالیت می کند.
یوکام در سال 2009 به عنوان ارائه دهنده خدمات اینترنتی تأسیس شد و پس از خرید شرکت به Orange Armenia، شعبه ارمنی اپراتور شبکه تلفن همراه فرانسه ، "Orange" در دسامبر سال 2015 فعالیت خود را در حوزه بازار تلفن همراه گسترش داد.

Ucom - یوکام