اپراتور های کشور آذربایجان

اپراتور های کشور آذربایجان

کشور آذربایجان دارای 3 اپراتور تلفن همراه است که عبارتند از  :

1. آذرسل

2. باکسل

3.نار موبایل


 شما میتوانید سیم کارت متعلق به اپراتورهای باکسل و نارموبایل خود را با کلیک بر روی لینک خرید شارژ سیم کارت های خارجی از طریق حساب بانکی خود در ایران و یا پرفکت مانی شارژ کنید.
در ادامه به معرفی کوتاهی از هر یک از این اپراتور ها خواهیم پرداخت
 

آذرسل

Azercell یک شرکت ارتباطات تلفن همراه آذربایجانی است که در زمینه فناوری های GSM ، UMTS و LTE خدمات ارائه می دهد. Telecom LLC Azercell  با بزرگترین سهم بازار و بیش از 4.5 میلیون مشترک ، پیشروترین اپراتور تلفن همراه در جمهوری آذربایجان است. این اپراتور در۱۹  ژانویه ۱۹۹۶ توسط ترکسل و وزرات ارتباطات جمهوری آذربایجان تأسیس گردید.


Azercell - آذرسل
 
 

باکسل

Bakcell اولین اپراتور دارای استاندارد GSM کشور آذربایجان است
باكسل در سال 1994 تأسیس شد و اولین شرکتی است كه در جمهوری آذربایجان خدمات موبایل ارائه می دهد. شبکه Bakcell در حال حاضر 99٪ از جمعیت و 93٪ از قلمرو کشور را تحت پوشش خود قرار می دهد.
Sür @ یک نام تجاری تحت نظر Bakcell است. تحت این مارک ، Bakcell با استفاده از فن آوری های مدرن خدمات اینترنت موبایل را در جمهوری آذربایجان ارائه می دهد.
Bakcell ، اولین اپراتور تلفن همراه در جمهوری آذربایجان است که در تاریخ 23 نوامبر 2011 در نمایشگاه BakTel با مشارکت الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان ، برند Sur @ را ارائه داد و خدمات 3G خود را جهت استفاده تجاری به بازار عرضه کرد.


bakcell - باکسل
 

نار موبایل

Nar یک نام تجاری متعلق به شرکت  LLC Azerfon است که در جمهوری آذربایجان فعالیت می کند.این شرکت یک اپراتور تلفن همراه دارای استاندارد GSM می باشد
Azerfon فعالیت خود را از 21 مارس 2007 با نام تجاری Nar Mobile آغاز کرد و به زودی به یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ارتباطات و ارتباطات تلفن همراه در جمهوری آذربایجان بدل شد.
این شبکه 80٪ از آذربایجان را پوشش می دهد. در حال حاضر تعداد مشترکان 2.5 میلیون نفر است.
این شرکت در سال 2011 برای توسعه و تقویت شبکه خود ، 72.1 میلیون منات (80 میلیون دلار) سرمایه گذاری کرده است

Nar Mobile - نار موبایل