اپراتور های کشور  گرجستان

اپراتور های کشور گرجستان

کشور گرجستان دارای 5  اپراتور تلفن همراه است که عبارتند از  :

1. جئوسل (ژئوسل)
2. بی لاین گرجستان
3.جی فون
4.مگتی
5. مای فون


که شما میتوانید سیم کارت متعلق به اپراتورهای این کشور را با کلیک بر روی لینک خرید شارژ سیم کارت های خارجی از طریق حساب بانکی خود در ایران و یا پرفکت مانی شارژ کنید.
در ادامه به معرفی کوتاهی از هر یک از این اپراتور ها خواهیم پرداخت

 

جئوسل (ژئوسل)

 

Geocell یک نام تجاری ارتباطات سیار است که متعلق به Silknet است. Geocell اولین اپراتور GSM است که وارد بازار گرجستان شد.در 27 مارس 2001  Geocell مجوز سومین تأمین کننده GSM گرجستان را با نام "GT Mobile" به دست آورد ، سپس نام تجاری خود را به "Lai-Lai" تغییر داد و با فرکانس 1800 مگاهرتز شروع به کار کرد.از سال 2007 تا 2018 Geocell بخشی از گروه TeliaSonera بود. از سال 2018 بخشی از شرکت Silknet است. ژئوسل بیش از 98٪ قلمرو کشور تحت پوشش خدمات خود قرار داده است. مشترکان Geocell قادر به استفاده از خدمات رومینگ در 150 کشور جهان هستند.

 

geocell - ژئوسل

 

بی لاین گرجستان

 

اولین تماس تلفن همراه با Veon Georgia (مارک Beeline) در 15 مارس 2007 آغاز شد. Veon Georgia بخشی از گروه مخابراتی و خدمات اینترنتی VEON است که دفتر مرکزی آن در آمستردام است. VEON در بورس اوراق بهادار NASDAQ (نیویورک) و Euronext (آمستردام) ثبت شده است. VEON بیش از 210 میلیون مشتری در 10 کشور مختلف جهان خدمات صوتی ، پهنای باند ، دیتا و اینترنت را ارائه می دهد.

 

beeline - بی لاین

 

مگتی

MagtiCom ،  در 12 فوریه 1996 توسط دکتر George (Gia) Jokhtaberidze ایجاد شد. در 22 سپتامبر 1997 این شرکت اولین تماس را از شبکه تلفن همراه خود انجام داد. خدمات ارائه شده توسط MagtiCom شامل موارد زیر است: تلفن همراه؛ اینترنت موبایل (پذیرای تمام فن آوری های توسعه شبکه تلفن همراه: 2G ، 2.5G ، 3G ، 3.5G ، 4G ، 4.5G). تلفن ثابت وایرلس (مارک "مگتی فیکس" از سال 2008)؛ تلفن ثابت کابل (VoIP)؛ تلویزیون ماهواره ای (مارک "MagtiSat" ، از سال 2012 ؛ اولین اپراتور در گرجستان و قفقاز جنوبی)؛ تلویزیون اینترنتی (IPTV) و اینترنت فیبر نوری.

 

magti - مگتی

 

مای فون

 

MyPhone از سال 2009 در بازار گرجستان فعالیت می کند. MyPhone به 20،000  مشترک خدمات ارائه می دهد. تماس از طریق MyPhone مبتنی بر پروتکل SIP است

 

myphone - مای فون