اپراتور های کشور  تاجیکستان

اپراتور های کشور تاجیکستان

کشور تاجیکستان دارای 5  اپراتور تلفن همراه است که عبارتند از  :

1. بابیلون موبایل تاجیکستان
2. بی لاین تاجیکستان
3.مگافون تاجیکستان
4.تی سل تاجیکستان
5. تی کی موبایل تاجیکستان


که شما میتوانید سیم کارت متعلق به اپراتورهای این کشور را با کلیک بر روی لینک خرید شارژ سیم کارت های خارجی از طریق حساب بانکی خود در ایران و یا پرفکت مانی شارژ کنید.
در ادامه به معرفی کوتاهی از هر یک از این اپراتور ها خواهیم پرداخت

بابیلون موبایل تاجیکستان

 

Babilon-Mobile بزرگترین اپراتور خدمات ارتباطات سیار در تاجیکستان است. این شرکت در استانداردهای GSM 900/1800 ، 3G-UMTS / 3،5 HSDPA / 4G-LTE خدمات به روز را ارائه می دهد. این شرکت در 1 ژانویه 2003 راه اندازی شد. در تاریخ 1 ژوئیه 2005 برای اولین بار در تاریخچه توسعه بازار ارتباطات از منطقه آسیای میانه و کشورهای مشترک المنافع ، شبکه تجاری استاندارد 3G-UMTS جدید راه اندازی شد. در حال حاضر ، شبکه شرکت بیش از 300 شهر و استان جمهوری تاجیکستان را در بر می گیرد.

 

Babilon mobile - بابیلون موبایل

 

بی لاین تاجیکستان

 

Beeline که پیشتر با نام Bee Line GSM شناخته می شد  یک نام تجاری  در زمیه ارتباطات از راه دور است که  توسط شرکت PJSC VimpelCom در روسیه تأسیس شده است.PJSC VimpelCom سومین شرکت بزرگ بی سیم (wireless) و دومین شرکت مخابراتی بزرگ روسیه است که دفتر مرکزی آن در مسکو واقع شده است. به این شرکت از ژوئیه 2008 مجوز ارائه خدمات به  قلمرویی را که 97٪ از جمعیت روسیه در آن سکونت دارند ، و همچنین 100٪ قلمرو قزاقستان ، اوکراین ، ازبکستان ، تاجیکستان ، گرجستان و ارمنستان را در بر می گیرد، داده شد

 

بی لاین - beeline

 

مگافون تاجیکستان

 

MegaFon تاجیکستان (TT Mobile CJSC) تنها شرکت فرعی مگافون خارج از کشور روسیه است . این شرکت در جمهوری تاجیکستا به عنوان اولین اپراتور با قابلیت های جدید دیجیتال شناخته شده وخدمات سلولی GSM 900/1800 3G-UMTS ، 3.5G HSDPA ، 4G / LTE و 5G را ارائه می دهد. دارای مجوزهایی برای ارائه خدمات مخابراتی و انتقال داده (از جمله تلفن IP) است. تنها اپراتور جمهوری تاجیکستان است که به طور همزمان خدمات را در فرکانس وسیع LTE 800 ، 1800 ، 2300 و 2600 مگاهرتز ارائه می دهد. مگافون تاجیکستان در سال 2001 در این کشور تاسیس شد و امروزه در تمامی مناطق جمهوری تاجیکستان به بیش 1.5 مشترک خدمات ارائه میدهد.

 

megafon-مگافون

 

تی سل تاجیکستان

 

Tcell یک نام تجاری شبکه تلفن همراه در تاجیکستان است که توسط شرکت Indigo Tajikistan تاجیکستان ، متعلق به AKFED (صندوق توسعه اقتصادی آقاخان) است.
شبکه Tcell با استفاده از فن آوری های GSM ، UMTS ، HSPA و LTE خدمات تلفنی و اینترنت موبایل را در تاجیکستان ارائه می دهد.

 

تی سل - Tcell

 

 

تی کی موبایل تاجیکستان

 

شرکت چینی TK Mobile که در زمینه خدمات ارتباطی با استانداردهای CDMA-2000 فعالیت دارد ، در سال 2004 تأسیس شد و هنوز نتوانسته است سهم قابل توجهی از بازار خود را بدست آورد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر دوشنبه ، در نزدیکی بازار جلال (بازار مصالح ساختمانی) واقع شده است

 

TK - تی کی